tiistai 6. joulukuuta 2011

TALVIARVONTA

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT

ARVONTA

6 - 17. 12. 2011
 

Osallistua voit, jos olet blogini julkinen lukija bloggerin kautta. 

Arpoja on jaossa parhaimmillaan 4 / osallistuja.





Palkintoja on kolme: 

1. palkinto
Koko kynnen tarrat, erottelijat, viila, graffitilakka, nail art siveltimiä, fimoja, glittereitä,
koristeteippi, mallikiekko, tekokynnet, erilaisia koristeita sekä hyrrällinen erilaisia strasseja.


2. palkinto
Manikyyritarroja, koristetarroja, koriste"pitsiä", erottelijat, viila, graffitilakka, kynsinauhaveitsi,
koristeteippi, puisia manikyyritikkuja, erilaisia koristeita, fimoja, glittereitä, tekokynnet,
sekä 6:tta erilaista foliota (ei liimaa mukana) ja hyrrällinen kirkkaita strasseja.


3. palkinto
Koko kynnen tarrat, kynsienhoitosetti, erottelijat, dotting tool, tekokynnet, koristeteippi, fimoja,
graffitilakka, erilaisia koristeita, glittereitä sekä rasiallinen koristeita jossa mm. strasseja ja 3D-koristeita.

Osallistua siis voit kommentoimalla tämän postauksen yhteyteen


  • Ilmoita osallistumisestasi kommentoimalla. Osallistujien tulee olla blogin julkisia lukijoita bloggerin kautta. (1arpa)
  • Vanhat lukijat (lukijoina ennen tämän arvonnan julkaisua) saavat tuplasti arpaonnea. (1arpa)
  • Mainostamalla arvontaa blogissasi omassa postauksessaan ja/tai blogin sivupalkissa saat yhden lisäarvan. (1arpa) 
  • Onko sinulla mielessä jokin tietty tuote mistä haluaisit tietää lisää? Ehdottamalla sinua kiinostavaa tuote-esittelyä tai testiä saat yhden lisäarvan. (1arpa)
  • (En tarkoita tällä postausaiheita, postaustoiveet voi laittaa muuten kommentilla tai osoitteeseen nailiciousblogi@gmail.com)

Ilmoita kommentissasi ansaitsemiesi arpojen määrä (ja perusteet arvoille) ja mainitse jos olet vanha lukija. Mainitse myös nimimerkkisi, jolla blogia luet.
(Tarkistan lukijoista.)


Liitä kommenttiisi sähköpostiosoitteesi, jotta saan sinuun yhteyden arvonnan päätyttyä mikäli olet voittanut.

Jos mainostat arvontaa blogissasi, liitä kommenttisi yhteyteen osoite, josta mainostus löytyy. (Voit halutessasi käyttää tässä arvontapostauksessa olevia kuvia mainostuksen yhteydessä.)


Arvontaan voit osallistua tämän postauksen kautta
17.12.2011 klo 23.59 asti
.

Arvonta suoritetaan Random.org arvontamasiinalla.

Palkinnot postitetaan hetimiten arvonnan päätyttyä.

Palkinnot toimitetaan vain Suomeen. The prizes will be delivered only to addresses in Finland.

120 kommenttia:

enniriikka kirjoitti...

osallistun! Olen vanha lukija, joten 2 arvalla mennään. :) luen nimimerkillä 3nn ja sähköpostini on enni94@hotmail.com

Petra kirjoitti...

Osallistun! Olin lukija jo ennen arvontaa, ja luen nimellä FlyAway.
Mainostin arvontaa blogissani :) http://flyaway-lovelovelove.blogspot.com/2011/12/arvonnan-mainostusta.html

Osallistun siis kolmella arvalla :)

Sähköpostini on fly.away9@suomi24.fi

Suvi kirjoitti...

Ihanat palkinnot! Osallistun ja olen julkinen lukijasi nimellä Suvi. Olen lukenut blogiasi ennen arvontaa. Eli 2 arpaa :)

Suvi.valitalo@hotmail.com

Ine kirjoitti...

Osallistun! (: Olen vanha lukija nimellä Ine ja meilini on ine_91@msn.com. Kaksi arpaa siis.

Alma / Cotton Candy Maker kirjoitti...

Osallistun! Oon ollu lukija jo ennen arvontaa, luen blogiasi nimellä cottoncandy.
s.posti: cottoncandymaker@hotmail.fi

Anniina kirjoitti...

Sairaa kivat palkinnot! osallistun!!! http://auanniina.blogspot.com/ s.posti Anspu@windowslive.com

Jane kirjoitti...

Osallistun! Ihanat palkinnot, suuret kiitokset niistä :)
Olen vanha lukija, nimeni on Jane. Mua kiinnostaisi tietää mitä päällyslakkaa käytät. Jos käytätä montaa, ehkä joku vertaiu niistä? sposti on janette.salminen@hotmail.fi

Elikkäs kolme arpaa eikö?

Hemba kirjoitti...

Osallistun kolmella arvalla. Olin lukija ennen arvontaa.

Haluaisin tietää lisää näistä arvonnassakin olevista Flormalin graffitilakoista. Ostin tuollaisen, muttei tuo ainakaan ekakokeilulla lähtenyt halkeilemaan. Tosin meidän vapaavalinnassa nuo pahvit oli nypitty pulloista irti niin en ole varma onko se tarkoituskaan. (:

Nimimerkkini on kynsikuu ja sähköposti kynsikuu (at) gmail.com

Mira kirjoitti...

Osallistun 4 arvalla!
Olin lukija jo ennen arvontaa, luen nimellä mirtse
mainostin arvontaa täällä: http://loveyournails1.blogspot.com/2011/12/ihanat-uudet-lakat.html
Olisi mukava nähdä tuotearvosteluja erilaisista geeleistä (esim. värigeelien pigmentti, rakennegeelien levittyvyys ja valuvuus)

Sähköpostini on mira.farm@hotmail.com

Unknown kirjoitti...

3 arpaa:
maijus bloggerin kautta ja olen vanha lukija

Mainostan arvontaa sivupalkissa: http://maijus.blogspot.com/

sähköposti maijus@windowslive.com

miiinari kirjoitti...

3 arpaa.
olen vanha lukija nimimerkillä vilska. olisi kiva kuulla juttua kynsifolioista.
sähköpostini: v.mukala@gmail.com

ooka kirjoitti...

Osallistun kolmella arvalla !
Olen (vanha) julkinen lukija, nimimerkillä ooka.
Ja mainostan arvontaasi blogin arvonnat -sivulla:
http://huomennatoisin.blogspot.com/p/arvonnat_01.html

s.posti: memories@hotmail.fi

Daniela kirjoitti...

osallistun! :)
Luen nimimerkillä nails1820 ja olen ollut lukijasi jo monta kuukautta, eli vanha lukija olen :D
Sähköpostini on nails1820@gmail.com
2 arpaa tuli yhteensä :)

Vera kirjoitti...

Osallistun neljällä arvalla!

Olen vanha lukija ja luen nimimerkillä Vera. Blogissani on mainostus arvonnasta, http://mylifeasvera.blogspot.com/2011/12/nailicious-talviarvonta.html ja haluasin lisää tietoa erillaisten folioden käytöstä tai geeleistä. sähköposti: verrr-@hotmail.com

Dollie kirjoitti...

Äh, blogger ei anna minun kommentoida nimellä, mutta olen vanha lukijasi Dollie ja osallistun 3 arvalla.

Tahtoisin kuulla lisää kynsien ja kynsinauhojen hoidoista ja parhaista tuotteista siihen.

En tiedä lasketaanko minua nyt mukaan, kun tämä blogger temppuilee mutta sähköposti on perfectdollie@gmail.com

-Dollie

Sanni kirjoitti...

Osallistun!

Luen nimimerkillä Sanni, ja en ole vanha lukija.
sannuli99@windowslive.com

Anonyymi kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

marru osallistuu kahdella arvalla, olen vanha lukija.
marru@netikka.fi

Sonne kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla, olen lukija ja ollut lukijana jo ennen arvontaa, luen nimellä Sonne. ;) blogisonnela@gmail.com

Mirja kirjoitti...

Heissuli vei :) Mirja osallistuu myös, neljällä arvalla. Vanhana lukijana siis saan siitä het kaks ja mainostan arvontaa sivupalkissa niin siitäpä se kolmas (http://lepikossakuhiseee.blogspot.com). Hitsi ku on vaikee keksii sulle postausaiheita ku oot jo niin hyvin ja laajasti tehny niitä, mut mä haluaisin nähä miten noi rullafoliot kiinnitetään kynsille :) Niin oiskos tässä sitten se neljäs?
sp:hän on vanha sama: mirjalepisto@gmail.com

Mimo kirjoitti...

Osallistun kolmella arvalla.
Luen blogiasi julkisesti nimellä Prinsessa itse, olin vanha lukijasi ja sähköpostiosoitteeni on mimosa.palen@gmail.com
Mainostan arvontaa blogini sivupalkissa: http://mimosnailart.blogspot.com/

Anonyymi kirjoitti...

Kolmella arvalla mukana. (:
Luen blogiasi julkisesti nimimerkillä Marie. Olin vanha lukija jo ennen arvontaa. (:
Mainostin: http://sweet-things-marie.blogspot.com/p/mainokset-arvonnat.html

beautiful.darkness@hotmail.com
Meinasin pyytää tutoa folioista, mutta huomasin, että olitkin tehnyt sellaisen tavallaan jo. :D En sitten enää mitään tuotetta erityisemmin keksinyt. :s

starlight kirjoitti...

Olen vanha lukija, eli 2 arpaa. :)

Nimimerkillä starlight
starlight@live.fi

Tiina kirjoitti...

Heippa! Olen lukenut jo ennen arvontaa, elikkäs kahdella arvalla. Luen nimellä Judyisrock.
judyisrock@hotmail.com

Snikka kirjoitti...

Olen uusi lukija. Aiemminkin kyllä lukenut mutta en julkisesti..
Nimimerkillä Snikka
sinikka.kaasalainen@hotmail.com

Todella kivat palkinnot!! :)

Maryah kirjoitti...

Heipä hei osallistujat! :)
Folioista olenkin jo aiemmin kirjoitellut hieman tutomielessä, mutta toki uutta kunnollista tutoa voin tehdä! :)

Vilska: En löytänyt sinua bloggerin lukijalistasta, mutta profiilissasi blogi kuitenkin näkyy. Mistä lie johtuu. Mutta olet mukana arvonnassa! :)

Dollie: Mukana olet :)

Jydyisrock: Tallensin lukijalistat ennen arvonnan julkaisua eikä nimesi ollut siellä vielä silloin, joten lienetkö lukenut jotain muuta kautta..?

Jenna kirjoitti...

Osallistun neljällä(?) arvalla. Olen ollut lukijasi jo ennen arvontaa (nimim. Jenna), mainostan blogissani; http://pikkumuu.blogspot.com/2011/12/hyvaa-itsenaisyyspaivaa.html
ja minua kiinnostaisi kovasti jokin postaus kaikista käyttämistäsi geeleistä, vaikkapa plussat ja miinukset, mikä oli paras, mitä voisit suositella muille, mikä ei sinulla toiminut jne. :)

jenraas@gmail.com

Oikein rauhallista itsenäisyyspäivää sinne !:)
(..kai tää meni ihan oikein?)

Bambi kirjoitti...

Olen julkinen lukija (Bambi), joten osallistun yhdellä arvalla.

lifeofbambi@gmail.com

MiMu kirjoitti...

Olen lukijasi julkisesti ja luin jo ennen arvontaa.
Arviota olisi kiva saada erilaisista geeleistä.
Nimimerkillä MiMu, ja sähköposti on miuku-prinsessa@hotmail.com

Eli, kolme arpaa (:

baula kirjoitti...

Kahdella arvalla mukana eli lukija ja vanha lukija. :D

Anniina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anonyymi kirjoitti...

osallistun!! Olen julkinen lukijasi (yksi arpa), olen vanha lukijasi (yksi arpa) ja haluaisin tietää enemmän vesimarmoroinnista? (yksi arpa), joten KOLME arpaa yhteensä :3

HANI, heidi-1092@hotmail.com

Lotta kirjoitti...

2 arpaa. Oon lukija ja vanha sellainen :D

lotta.lehti@luukku.com

Kaisa Palomäki kirjoitti...

Heipp! Olen vanha lukijasi ja mainos arvonnasta päätyy sivupalkkiini. :) Kirkkaiden kynsilakkojen vertailu olisi kiva postauksen aihe. Erityisesti kiillon aste ja pysyvyys käytössä kiinnostaisivat, eli paras korjailulakka rakennekynsille julki. Ja neljällä lipukkeella mukana. :D
Nimimerkki: Kaisa
Blogi: http://sentimjourney.blogspot.com
Sähköposti: sentimjourney@hotmail.com

Tilhi kirjoitti...

Onpas upeat palkinnot!
Vanha lukija osallistuu kahdella arvalla. :)
terhimaria90@gmail.com

Sannu kirjoitti...

Vanha lukija nimellä Sannu.
Foliot ja kirkkaiden kynsilakkojen erot kiinnostaisi minuakin.
mysannails@gmail.com

Siis kolme (3) arpaa!

Emppu kirjoitti...

Moikkamoi!! Olen julkinen lukija bloggerin kautta nimimerkillä Emppu= 1arpa

Sellasest haluisin kysyy, ku ne liimalla kiinnitettävät "foliot".. tilasin sellasen joku aika sitten ja lukuisista yrityksistä huolimatta en onnistu, vaikka oheita seuraten oon yrittäny sitä kiinnittää..eli jos sulla kokemusta, ni pliis kerrotko?? :)= 1arpa

Eli yhteensä 2arpaa

emmi12345@gmail.com

Terkuin Emppu

Roosa kirjoitti...

Osallistun! :) olen entuudestaan lukija. Mua kiinnostaisi tietää sun koristehyrristä.

Eli 3 arvalla mennään.

Sähköpostini on roosa.saarinen@gmail.com

Nimimerkki on Nail girl.

milja kirjoitti...

luen blogias nimellä milja & mainostin blogissani kisaasi : http://ifiwasyouomg.blogspot.com/2011/12/nailicious-talviarvonta.html ja haluisin tietää erilaisista geeleistä eli 3 arpaa ja e-mail on miljalol@hotmail.com :)

J kirjoitti...

Mukana yhdellä arvalla,olen julkinen lukijasi nimimerkillä Charissa =)
jonna113@hotmail.com

Tui Tui kirjoitti...

2 arpaa,
olen siis vanha lukija nimimerkillä cat nails.
sposti oli se tuttu, tiinasaarinen11@gmail.com

Maryah kirjoitti...

Haluaisin painottaa tuota viimeisimmäksi mainittua arpaa, eli arpaa TUOTEesittelystä/-kokeilusta, eli siis postausaihe-ehdotukset ovat erittäin tervetulleita, mutta varsinaisesti hain tässä selkeitä tuotteita... kuten edellä muutamia on tullutkin, mm. foliot, geelit, Dependin kynnen korjaussetti, kirkkaat lakat. Tässä on siis hyvä mahdollisuus "testauttaa" tuotetta joka kiinostaa, mutta jota ei ole vielä itse hankkinut. :)

Kiva että jo tässä vaiheessa löytyy näin runsaasti osallistujia! Onnea kaikille tasapuolisesti. :)

Kauneuden koekaniini kirjoitti...

2 tai 3 arpaa nimimerkillä Jenni :)
Olen uusi lukija ja mainostin arvontaa blogissani http://jennissillylittlethings.blogspot.com/
Toivoisin alus-ja/tai päällyslakkojen vertailua (jos sellaista ei vielä ole, en ehtinyt vielä tutkia koko blogia läpi :))


sähköpostini on jenni.ozkaya@hotmail.com

-Caramel- kirjoitti...

Olen uusi lukija nimimerkillä -Caramel- joten osallistun yhdellä arvalla.

Sähköposti on caramel-1985@hotmail.com

juuli kirjoitti...

osallistun :) olen vanha lukija nimellä pulla ja asiaa toivoisin geeleistä (kyselinkin niistä jo kerran aikaisemmin sulta) ja folioista koska niiden käyttö ei jotenkin mene kaaliin :D eli 3 arpaa :)

juulip@luukku.com

Anonyymi kirjoitti...

VANHA TUTTU! :D ja kaikki 4 arpaa tänks. ;D

mainostin blogissani, http://laurasstyler.blogspot.com/2011/12/kikkakakkonen-ja-muita-hankintoja.html

ja haluaisin sun kokeilevan top-coateja, et mikä on hyvä, koska ite en oo viel tarpeeks hyvää perussellaista löytäny. :)

ihanat palkinnot sulla tarjolla! ;) mun sähkäri sulla jo onkin.

Liisa kirjoitti...

Lukija nimel: kiipsa_jussi
s-posti: kiipsa_jussi@hotmail.com
Haluisin tietää vertailuja eri geelestä!
Eli 2 arpaa(:

h3nna kirjoitti...

Lukija nimellä h3nna.
Olin lukijasi jo ennen arvontaa.
Haluaisin tietoa vähän erikoisemmista korsitelutuotteista, kuten höyhenistä tai pitsi, miten ne pysyvät parhaiten kiinni ym. Tai sitten miten voi koristella kynsiä kivasti pelkillä askartelutuotteilla.

Minulle siis 3kpl arpoja.

h3nna@suomi24.fi

Mari kirjoitti...

Osallistun! Olen vanha lukija, luen nimimerkillä Mari ja tuote esittelyä toivoisin 3D-muoteista.
Siis 3 arpaa minulle.

mariliimatta@hotmail.com

Roxy kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Heidi kirjoitti...

luen blogia nimellä hedya, olin lukija jo aiemmin ja toivoisin näkeväni käsinmaalattuja kynsiä inspiraatioksi kun itse tykkään maalailla käsin :)

eli osallistun 3 arvalla

Lilli kirjoitti...

Osallistun!
Olen julkinen lukijasi nimeltä Lilli
Olin lukijasi jo ennen tätä postausta
Haluaisin tietää lisää geelikynsistä ja niiden käytöstä ja välineistä.
Mainostan blogiasi täällä:
http://satunurkkaus.blogspot.com/2011/12/huikea-arvonta.html

Sähköpostini on: Aino-Elisa@netti.fi


Eli laskujen mukaan sain 4 arpaa.

henni kirjoitti...

Olen vanha lukija nimellä henni. Joten 2 arpaa. :)

henni95@windowslive.com

Mardy kirjoitti...

Moi!
Olen ollut blogisi lukija useamman kuukauden ajan, luen nimellä Mardy. Osallistun siis kahdella arvalla.
mardy71@luukku.com

ps. järkyn hyvät palkinnot :)

Sandra kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla :)
sandrakatariina94@gmail.com

Pinja kirjoitti...

Heippa!
Osallistun ja oon vanha lukija nimellä Pinja. Semmosta oon miettiny että miten ihmeessä ne fimot saahaan pysymään siinä kynnellä? Oon miettiny että pittääkö niitä viilata tai taivutella jotenki vaiko mitä ihmettä, mutta en oo millään saanu niitä pysymään edes yön yli. Oot muistaakseni ollu aikeissa tehäkki semmosta mutta kumminki fimojen käyttö tuto ois kiva. :)
Oon kanssa miettiny geeli- ja akryylikynsien tekoa, niinku ilmeisesti moni muuki ja niistä ois mukava tietää mitä kokemuksia sulla on kummastaki, kumman koet paremmaksi, kestävämmäksi, helpommaksi tehdä jne.
Voi ja semmostaki vielä näin ummikkona oon pohtinu että jos teen akryyli- taikka geeli kynnet nii oonko sitten huoltoon asti samoilla koristeluilla vai voinko päälle tehä uusia?
Kolmella arvalla osallistun ja sähköposti on pokspum@luukku.com.

Peppi kirjoitti...

Vauvauvau mikä arvonta!

Luen blogia nimellä Peppi ja olen ollut lukija jo ennen arvontaa. Sähköposti: pepppi-@hotmail.com

Mainostin arpaa täällä: http://chillingout-globalstyle.blogspot.com/2011/12/joulu-joulu-tullut-on.html

Haluaisin tietää 3D-muoteista. En ymmärrä yhtään miten ne toimii! :D

Eli 4 arpaa!

Enni kirjoitti...

Osallistun ehdottomasti! Olin lukija jo ennen arvontaa joten kahdella arvalla mukana :)
enni.ahlfors@elisanet.fi

Juuli kirjoitti...

Osallistun kolmella arvalla! Mainostin blogissani (http://juppee.blogspot.com/2011/12/this-is-it.html), olen julkinen lukija nimellä Juuli. Haluaisin tietää enemmän rakennekynsistä ja niiden huollosta - siis ihan reilusti lisää!
sähköposti: juuli.paivio@hotmail.com

minna kirjoitti...

Olen vanha lukija nimimerkillä minna ja minua kiinnostas tietää enemmän kynsien hoidosta. Omat kynnet liuskottuu tosi helposti ja vaikka rasvaan näitä joka päivä niin ne pysyy samanlaisena. Ootko sattunu ikinä kokeileen mitään luontaistuotteita kynsille? =)

anna kirjoitti...

En ole vanha lukija vaikka olenkin pitkään etsinyt tämän kaltaista kynsiblogia, vihdoinkin ! :)
Jos pystyt niin voisitko kertoa aitojen kynsien kasvatuksesta, koska minulla meinaa varsinkin talvella liuskoittua ja se on yhtä tuskaa.
Oliks tää nyt 2 arpaa :) ?

anna kirjoitti...

oho anna.vilkuna@luukku.com :)

Yonna kirjoitti...

Osallistun :) Ja taidan olla "vanha" lukija :P Eli vissiin 2 arpaa.

yonna@olen.to

TaiZu kirjoitti...

Moikka (:
osallistuisin ja julkisena lukijana TaiZu
sähköpostini: taizu_93@hotmail.com
elikkäs 1 arpa (:

masa kirjoitti...

Osallistun !
Olen julkinen lukija, yksi arpa siitä
Ja ehdottomasti haluisin vesimarmoroinnista tarkkaa asittelyä, kun ei sellaisia TOSI tarkkoja juttuja meinaa löýtyä....toinen arpa siitä
Eli kahdella arvalla mukana
F_masha@inbox.ru

ps. minun blogissani on käynnissä myös arvonta
http://masawnails.blogspot.com/2011/11/arvonta-lahtee-nyt-kayntiin.html

Mira kirjoitti...

Osallistun julkisena lukijana nimellä Mira ja sähköposti on miraniem (at) gmail.com
Eli 1 arpa vain. :)

Sofia kirjoitti...

Osallistun ja lukija olen :) kveikkur@hotmail.com, eli 1 arpa !

Sarski kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Sarski kirjoitti...

Olen julkinen lukija, luen nimellä Pansy Paradise. - yksi arpa

Haluaisin kuulla käytätkö kynsienvahvistajaa, oletko käyttänyt ja millaista ja myös vesimarmoroinnista. - toinen arpa

ja mainostin blogissani : http://singitforpansy.blogspot.com/2011/12/hoihoi.html - kolmas arpa.

Tähän jos vielä sähköpostin muistaisin :D

neitiparadise@hotmail.com

Yhteensä kolme arpaa.

xxx Pansy

tiiti66 kirjoitti...

Hei
Mukana tupla-arvalla, vanhana lukijanasi.
teijadotlentoatelisanetdotfi

Jenni kirjoitti...

Hei,
osallistuisin arvontaa 1 arvalla joka tulee siitä että olen blogisi yleinen lukia :)

Luen nimi merkillä jennijau ja sähköpostini on jenninkolmas@suomi24.fi

Elli kirjoitti...

Osallistun kolmella arvalla, koska olen vanha ja julkinen lukija. Haluaisin myös tietää lisää hyvistä aluslakoista ja kaikista kynttä vahvistavista tuotteista, jos sellasia käytät.
Nimimerkki on Elli ja sähköposti on Elllli-@hotmail.com

vivian kirjoitti...

osallistun, olen julkinen lukija nimellä vivian, s-posti: babunen@hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun!
Olin julkinen lukijasi jo ennen arvontaa, joten kaksi arpaa mulle. :D
Luen nimellä elli. ;)

ellimmoi_@hotmail.com

Anni kirjoitti...

Osallistun. Olen vanha lukija, mainostan arvontaa täällä: http://myglitterydreams.blogspot.com/2011/12/arvonta.html

Haluaisin tietää eri cracklejen tehoavuudesta :)

S.posti: Anyliinix@hotmail.com

Rose kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Rose kirjoitti...

Osallistun ja olen vanha lukija, eli kaksi (2) arpaa. :)

Sähköposti: rosesnails@hotmail.fi

(mokasin tuon edellisen viestin, hyvä minä)

Johanna kirjoitti...

Olen julkinen lukija nimimerkillä Kiisseli. Yksi arpa siis.

johanna.dammert@hotmail.com

netta kirjoitti...

Olen vanha, julkinen lukija ja luen nimel Nebu. Mua kans kiinnostais arvostelu kynsille tarkotetuista sulista (saa esim. Cesarsshopista). 3 arpaa siis :)

NebuParsahh@hotmail.com

Eerika kirjoitti...

Olen julkinen lukija nimellä eerika. Jos nyt tämä blogger sen päivitti. Toivoisin lisää tietoa kynsinauhavoiteista. Mitkä toimii ja mitkä ei. SIis on hyviä. Erityisesti O.P.In kynsinauhakynät. Jotka ei siis oikeasti kai ole opin? Tiedäthän mitä tarkoitan. Lisäksi mainostusta on osoitteessa http://pientajaisoakynsilla.blogspot.com/2011/12/taasen-upean-arvonnan-mainostusta.html
Vihdoin bloggeri sen antoi julkaisita. S.postini on eerika_92@hotmail.com

ja se olisi kolme arpaa?

lottis kirjoitti...

huikeeta !! ja neljällä arvalla osallistun!
Oon siis Bloggerin kautta lukija - 1 arpa
Ja oon lukenut blogiasi jo kauemmin (onneksi!) ja luen blogia nimellä lottis :) - 1 arpa
mainostin tätä myös omassa blogissani, sinne pääset tästä: http://youthinkitisfashion.blogspot.com/2011/12/huikeeta.html - 1 arpa
Ja haluaisin/toivoisin että kertoisit 3D-koristeiden käytöstä, koska itse en niitä osaa käyttää ja kaverini haluaisi geelikynnet jossa on 3D-koristeita :P - 1 arpa

katariina kirjoitti...

Yhdellä arvalla osallistun ja olen julkinen lukija nimellä Katariina! kultainenranta@luukku.com

Tilsa kirjoitti...

Olen uusi lukija, joten yhdelä arvalla mukana!:)

Anonyymi kirjoitti...

Valitettavasti bongasin blogisi vasta jonkun toisen blogin sivupalkista, joten uutena lukijana osallistun vain yhdellä arvalla. :) Olen julkinen lukija nimellä HoldYourColour.
pipopap0@luukku.com

Nnipa kirjoitti...

Olen uusi julkinen lukija, luen nimimerkillä Nnipa. Eli osallistun yhdellä arvalla.

Noora.perander@hotmail.com

Niniane kirjoitti...

Osallistun ja olen vanha lukija!
charmedtaisan at hotmail.com
Kolmas arpa vielä tällä mainoksella: http://korkokengiss.blogspot.com/2011/12/talviarvonnan-mainos.html

Ellu kirjoitti...

Osallistun, luen nimellä Ellu. Tykkäisin lukea juttuja kynsien hoitotuotteista, varsinkin sellaisista joiden tarkoitus on vahvistaa kynsiä. :)

2 arpaa siis.

kanerva_89@hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun. Haluiaisin kuulla sinun kaikkien aikojen lempikynsituotteen, tykkäisin myös lukea kynsien hoitotuotteista, kuten öljyistä, kovettajista/vahvistajista ynnä muista sellaisista. :)

2 arvalla mennään!

BabyJane kirjoitti...

Osallistun ja seurailen nimellä BabyJane.
Linkkaisin myös tämän postauksen blogiini:
http://thedeardiaryofmine.blogspot.com/2011/12/to-have-or-not-to-have.html

Voih! Olisi vaikka mitä toiveita, esim. kynsilakkojen laatueroista ja kynsien hoitotuotteista. Myös fimot kiinnostaa.

säpo: jatta.piira(a)hotmail.com

Sissi kirjoitti...

Mukana! Ajauduin tänne vasta erään toisen blogin kautta mutta yksi arpa on parempi kuin ei mitään:)
teag(a)iki.fi

Yue kirjoitti...

Siis ehtiikö arvontaan vielä osallistua? Postauksessa lukee, että arvonta päättyy tämän kuun 17. päivä, mutta sivupalkin kuvan alla lukee, että arvonta on käynnissä 6-12.12. Kokeilen nyt kuitenkin osallistua. :)

Olen (uusi) lukija nimimerkillä Kissa. Sähköpostiosoitteeni on hanna-soini@hotmail.com

Mainostin arvontaa blogissani osoitteessa http://kissankynnet.blogspot.com/2011/12/talviarvonta-nailicious-blogissa.html .

Haluaisin tietoa kynsien hoitoon liittyvistä tuotteista, kuten kynsinauhaöljyistä tms. Haluaisin myös tietää enemmän kynsilakoista ja muista kynsiin liittyvistä tuotteista, joita EI ole testattu eläimillä.

Osallistuisin siis omien laskujeni mukaan 3 arvalla (jos vielä ehtii mukaan).

Maryah kirjoitti...

Kissa:
Ihan hirveän hyvä juttu että huomautit tuosta päivämäärästä! Vahingossa päässyt väärä päivämäärä tuonne sivupalkkiin. hupsis. Eli on 17.12 saakka niinkuin itse tässä arvontapostauksessa on ilmoitettu! Kiitos tosi paljon että huomautit, korjattu on nyt tuohon sivupalkkiin. :)

Elina kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla! Olen melko uusi lukija. Sähköpostiosoitteeni on eljoh8@gmail.com

Anur kirjoitti...

Hei! Osallistun 3 arvalla.Olen ollut lukijasi jonkun aikaa,bloggerin kautta tietenkin :)
Haluaisin lukea juttua kestolakkauksesta ja kotikäyttöisestä UV-laitteesta ja lakoista.
anuroininen@hotmail.com

Maryah kirjoitti...

Anur:
Bloggerin mukaan liityit julkiseksi lukijaksi tänään.
Uv-uunista olen kirjoittanut aiemmin jutun :
http://chezmaryahnails.blogspot.com/2011/05/esittelyssa-uv-uuni.html

Emilia kirjoitti...

Olen uusi julkinen lukija, minua kiinnostaisi lukea käyttämistäsi siveltimistä jonkinnäköistä arvostelua sekä eri koristelulakoista :)
s-posti emilia989@hotmail.com

Nennuska kirjoitti...

Heips!

Osallistun arvontaan Kahdella arvalla.
Olen blogisi lukija ja linkitin blogisi arvonna myös blogiini.

Osoite: www.elamanfilmi.blogspot.com
Email: nennuska-@hotmail.fi

Roosa kirjoitti...

Olen julkinen lukijasi nimellä Roosa
Kynsifoliojuttua mietin et olis kiva jos kertoisit siitä , kun se kiinnostaa kovasti (:

roosa_9@hotmail.com

kkaisa kirjoitti...

En ole vanha lukija joten 1 arpa :)
kaisa.h@hotmail.fi

Maryah kirjoitti...

Roosa: Täältä löytyy jonkinmoinen juttu foliokoristelusta :) http://chezmaryahnails.blogspot.com/2011/06/foliokoristelu.html

Pinkuiini kirjoitti...

Olen julkinen lukijasi nimellä Pinkuiini s. Toivoisin postausta fimoista ja niiden käytöstä. panda_saukko@hotmail.com

Hannele Eronen kirjoitti...

Olen julkinen lukijasi nimellä Hannele

Mainostin arvontaa: http://kunsii.blogspot.com/2011/12/arvontoja-blogeissa-ym.html

Tuotetestaus niistä akrylaatittomista geeleistä ois påp

Sposti: kunsiih@gmail.com

Villityttö kirjoitti...

Uusi lukija myös mukana arvonnassa!

Mainos löytyy blogistani http://villitytto.blogspot.com/2011/12/lisaa-arvontoja.html

Villityttö (villitytto74@gmail.com)

Anniina kirjoitti...

Osallistuisin kahdella arvalla(: Olen julkisesti (aiemmin jo yrittelin mutta perhana en millään saanut sitä näkymään profiilissa! Nyt pitäs näkyä..) lukija + ehdotan kynsiliimatutoa, noi halppiskynsiliimat tahtoo kuivua kiinni siihen pullon suuhun = olis kiva tietää jos olis jotain laadukkaampiakin tai miten noilla halppiksilla esim. fimoja sais kiinnitettyä :))tai sitten kuten aluksi ilmottelin niin sitä geelikynsihömppää.. :3

Lempi kirjoitti...

Löysin blogisi vasta, ihan upeita lakkauksia ym!:) Kynsistä, niiden kasvattamisesta ja lakkailusta jne. kiinnostuneena liityin heti lukijaksi! (: Sähköpostini on lemp1_@hotmail.com

Olen uusi lukija. Joku olikin jo laittanut tuon miten fimoja käytetään, olisin kysynyt siitä :) Sitten vielä että kiinnitetäänkö niitä pienia timantteja ihan vaan kynsiliimalla? Entä sellaisia 3D-koristeita?

Janita kirjoitti...

Olen mielestäni vanha lukijasi nimellä jansku. sähköposti on jansku410@hotmail.com
Mainostin arvontaasi täällä: http://laatikollinenlakkaa.blogspot.com/p/giveaways.html
Arpoja sain 3 kpl.

sss_ kirjoitti...

Olen julkinen lukijasi nimellä sss_. Sähköpostini on sss_@luukku.com ja mainostin tätä arvontaa: http://smiling-nails.blogspot.com/2011/12/arvonta_11.html
Eli 2 arpaa :)

Laura kirjoitti...

Olen julkinen lukijasi nimellä Laura, ja olen lukenut tätä jo ennen arvontaa :)
Sähköpostini on lakkausrakkaus@gmail.com.

Mainostin arvontaasi täällä: http://lakkausrakkaus.blogspot.com/2011/12/nailicious-arpoo.html

Muutoin toivoisin eri geelien vertailua mutta tiedän, ettet varmaankaan nyt pahemmin geelaile ja ymmärrän sen kyllä! Geelien lisäksi kiinnostaisi eri hologrammilakkojen vertailu jos sinulta löytyy useampia :)

Osallistun siis neljällä arvalla.

sanni kirjoitti...

Olen julkinen, vanha lukija sanni. Sähköposti innas-95@hotmail.com
2 arpaa siis:-)

Vanquish kirjoitti...

Hei!

Osallistun arvontaan. Olen vanha julkinen lukija. Haluaisin tutoa sellaisista kultahiutaleista/lehtipaperista mitä nyt ovatkaan. Miten kiinnitetään, ja erilaisia käyttötapoja :)

Luen blogia nimellä Vanquish, ja sähköpostini on taija.tarvainen@gmail.com. Näillä saisin kolme arpaa :)

Candycolour kirjoitti...

Olen julkinen lukija käyttäjällä Candycolour. Mielestäni folioista olisi kiva saada lisätietoa. :) Sähköpostini: ccandycolours@gmail.com
Ja 2 arpaa. :)

Laura kirjoitti...

1 Lukijaksi tilin kautta elikkä nimellä laura
2 mainostan blogissa
http://weinthewonderland.blogspot.com/2011/12/20-mainostusta.html
3 eli tietoa jostain tuotteesta :) http://fi.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=18937
tai jostain tuon tapaisesta tuotteesta, joka siis vahvistas hauraita kynsiä.

Majuri kirjoitti...

Olen julkinen, vanha lukijasi, nimellä Mashruum (: Kaksi arpaa tästä. Ja tässä mainostuspostaus blogissani:

http://magicmushroomy.blogspot.com/2011/12/nailiciouksen-talviarvonta.html

Eli kolme arpaa :P

Ida-Maria kirjoitti...

Täältä ilmoittautuu arvontaan vielä yksi vanha ja julkinen lukija :) Eli 2 arpaa.
idamariankynnet@yahoo.com

Tytti kirjoitti...

Osallistun! :) Olen julkinen lukijasi ja lukenut blogiasi jo ennen arvontaa nimellä Tytti. :)
Kaksi arpaa siis minulle. :)

Sara kirjoitti...

Olen nyt julkinen lukija, joten 1 arvalla mennään :):)
sähkäri on sara.kuusel@hotmail.com

Tiina kirjoitti...

Olen uusi lukija, ja osallistun nimellä Tiina :) Sähköpostini on tiina.elisa@suomi24.fi

Mainostin arvontaa omassa blogissani, osoitteessa
http://lakkarakkaus.blogspot.com/2011/12/nailicious-talviarvonta.html

Ja toivoisin pikakuivattajasta/pikakuivattajista jonkinlaista vertailua/esittelyä :)

Eli jos oikein laskin niiin 3 arvalla mennään :)

Bloh kirjoitti...

Uusi lukija, Bloh
fizzie_@hotmail.com
mainostin: http://bloh-somekindofart.blogspot.com/2011/12/mainostusta.html

elikkä 2 arpaa :))

ahle kirjoitti...

Mukana yhdellä arvalla, uutena lukijanasi, nimellä ahle.
ahlforsatsuomi24dotfi

kaius kirjoitti...

Superupeat palkinnot sinulla. Osallistun yhdellä, uuden lukijan, arvalla.
Luen nimellä kiiu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...