lauantai 13. elokuuta 2011

ARVONTA 13.-31.8.2011

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT



Tässä se tulee, arvonta. 

Osallistua voit, jos olet blogini julkinen lukija bloggerin kautta.

Palkintona on: 

  • 1 arkki kynsitarroja strasseilla, 
  • 1 paketti Yves Rocherin manikyyritarroja rajaukseen (40kpl),  
  • upea fuksianvärinen Constance Carrol Diamond Gloss - 226 Mambo Mars -kynsilakka, 
  • 16 erilaista kynsikoristetta (mikrohelmiä, hologrammikuvioita, tekstiilikoristeita, hileitä, simpukkamurskaa, fimoja) 
  • sekä kaunis kynsiviila jossa strasseja.

Arpoja voit saada 1-4 kpl, ohjeet alla.


Osallistua siis voi kommentoimalla tämän postauksen yhteyteen
  • Ilmoita osallistumisestasi kommentoimalla. Osallistujien tulee olla blogin julkisia lukijoita bloggerin kautta. (1arpa)
  • Vanhat lukijat (lukijoina ennen tämän arvonnan julkaisua) saavat tuplasti arpaonnea. (1arpa)
  • Mainostamalla arvontaa blogissasi saat yhden lisäarvan. (1arpa)
  • Postausehdotuksesta saat vielä yhden lisäarvan. (1arpa)

Ilmoita kommentissasi ansaitsemiesi arpojen määrä (ja perusteet arvoille) ja mainitse jos olet vanha lukija. Mainitse myös nimimerkkisi, jolla blogia luet.

Liitä kommenttiisi sähköpostiosoitteesi, jotta saan sinuun yhteyden arvonnan päätyttyä mikäli olet voittanut.

Jos mainostat arvontaa blogissasi, liitä kommenttisi yhteyteen osoite, josta mainostus löytyy. (Voit halutessasi käyttää tässä arvontapostauksessa olevaa kuvaa mainostuksen yhteydessä.)

Arvontaan voit osallistua tämän postauksen kautta 31.8.2011 asti.

Arvonta suoritetaan perinteisesti käsin tai Random.org arvontamasiinalla.

Palkinto postitetaan hetimiten arvonnan päätyttyä.

Palkinto toimitetaan vain Suomeen. The prize will be delivered only to an address in Finland.

Onnea arvontaan!

64 kommenttia:

Hantta kirjoitti...

Osallistun! Olen vanha lukija, luen Bloggerin kautta nimellä Hantta. Postausehdotus: haluaisin nähdä kynnet, joissa hyödynnät niitä ihania pokerifimoja. :) Elikkä kolme arpaa minulle. Sähköpostiosoite on mylacquerstoreblues@gmail.com :)

enniriikka kirjoitti...

oih, ompa ihana palkinto!
osallistun ja olen vanha lukija, joten 2 arvalla mennään. :-)
Luen nimimerkillä 3nn ja sähköposti on enni94@hotmail.com

Petra kirjoitti...

Osallistun! Luen nimellä FlyAway. Yksi arpa siis minulle :)
fly.away9@suomi24.fi

roya kirjoitti...

Osallistun myös! Olen vanha lukija, ja luen nimellä roya. Elikkä tästä tulisi 2 arpaa :)
roya@hotmail.fi olis tuo sähköposti.

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun, olen vanha lukija ja mainostin arvontaa blogissanni: http://kynsiksimeni.blogspot.com/2011/08/kukkafimoja.html

Eli 3 arpaa.
marru@netikka.fi

Mirja kirjoitti...

Toki osallistun. Luen nimellä Mirja ja olen vanha lukijasi. Mainosta http://lepikossakuhisee.blogspot.com ja postaus ehdotuksena ois eri primerit ja niiden erot. Tämä tekee mun laskujen mukaan sen 4 arpaa ;)

Elin kirjoitti...

Osallistun! Olen vanha lukija, luen nimellä hansu. Mainostin lisäksi arvontaa blogissani täällä: http://sayitwithyour.blogspot.com/2011/08/25-arvonta-nailicious-blogissa.html
Elikkäs kolme arpaa (:

sähköposti on hanni.jaakkola@luukku.com

Jonna kirjoitti...

Osallistun! Olen vanha lukija ja luen nimellä Jonna.
Mainostin arvontaa blogissani: http://polishwonderland.blogspot.com/2011/08/arvontaa.html
Postausehdotuksia: teemaviikot olis kivoja ja jatka vaan vanhaan malliin tutojen tekoa! :)
Se olis mulle 4 arpaa, jos postausehdotukseni hyväksytään :)

Jonna kirjoitti...

Ainiin, sähköpostini on onna27@hotmail.com

Daniela kirjoitti...

Hei! Osallistun kolmella arvalla:
Olen julkinen lukija, joka lukee nimellä nails1820. Olen ollut lukijasi ties kuinka kauan (ainakin ennen kuin pistit arvonnan pystyyn!). Sähköpostiosoitteeni on nails1820@gmail.com
Postausehdotus: Miten opit tekemään geelikynsiä; kävitkö jollaki kurssilla, missä? Youtubestako katsoit videoita? Olisin itse kiinnostunut geelikynsien laitosta, niin jos sinulla on hyviä vinkkejä mistä voi oppia, kerro kaikki! :) Ja samalla voisit yrittää kertoa mitä eroa akryyli ja geelikynsillä on.. Onko hinnoissa eroa, materiaaleissa vai vai vai?:D

Anni kirjoitti...

1 .Osallistun! Kaksi arpaa minulle: Voisit tehdä tutoja eri juttujen käyttämisestä. Koska videotutoilla saa rutkasti lukijoita.
sähkis: Anyli99@hotmail.com

Suvi kirjoitti...

OSallistun yhdellä arvalla. Olen julkinen lukijasi. Luen blogiasi nimellä Suvi

Suvi.valitalo@hotmail.com

Ine kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla (: Olen vanha lukija nimellä Ine.

ine_91@msn.com

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla (: Luen nimellä Jose.

dew@live.fi

Jenna kirjoitti...

Minäkin osallistun :) Luen blogia nimellä pikkumuu. Olen jo vanha lukija :) Mainostin arvontaa blogissani; http://pikkumuu.blogspot.com/2011/08/arvontaa-arvontaa.html . Postausehdotuksia, geelikynsistä on aina kiva lukea, esim. geelikynsien helppo poistamistapa tai jotain muuta siihen liittyvää, esim. yleiset "ongelmat" geelikynsien kanssa tms :)

Jos oikein laskin niin 4 arpaa :)
jenraas@gmail.com

Ida kirjoitti...

Osallistun :D
Olen uusi lukija ja luen nimellä Ida
Postausehdotuksistä sen verran että fimoista olisi kiva kuulla jossain vaiheessa ja kuivamarmorointikin kiinnostaisi

Elikkäs 2 arpaa
superrmixi@gmail.com

Lilja kirjoitti...

osallistun!
lilja.parkkali@gmail.com

mulle 3 arpaa:
1 luen nimellä lilz
2 mainostin: http://rakkaudellakynsiin.blogspot.com/2011/08/nailicious-blogissa-arvonta.html
3 postausehdotus: lisää tutoriaaleja ja käsinkoristelua

juuli kirjoitti...

osallistun :) olen vanha lukija, luen nimellä pulla ja postausehdotuksena haluaisin kuulla geelikynsistä paljon lisää ! ja olisi myös mielenkiintoista lukea "eri lemppareista" eli lempi lakat, lempi koristelutyyli yms en tiiä onko vähän outo ehdotus mutta silti :D ja videot on aina kivoja !
ja säpö on juulip@luukku.com

juuli kirjoitti...

unohtu edellisestä että 3 arpaa mulle siis :D

Anonyymi kirjoitti...

osallistun! luen nimimerkillä elli. postausehdotuksista sen verran, että olisi kiva saada lisää videoita ja tutoja :)
eli kaksi arpaa minulle.
ellimmoi_@hotmail.com

Sohvii kirjoitti...

osallistun yhdellä arvalla (julkinen lukija)

sohvyy@wippies.fi

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla (:

elisanoma.blogi@gmail.com

Nanii kirjoitti...

Mukana ollaan, olen vanha lukija ja luen julkisesti bloggerin kautta : ) joten kahdella arvalla mukana!

criiny@hotmail.com :>

Maarit kirjoitti...

2:lla arvalla mennään, eli olen nyt julkinen lukijasi ja arvonnan mainos on blogissani: http://kynsilakkahamsteri.blogspot.com

lukijanimellä maarit
email->maarit-johanna@suomi24.fi

henni kirjoitti...

Osallistun ja vanha lukija, joten 2 arpaa. :)

henni95@windowslive.com

Essi kirjoitti...

Osallistun! Olin lukija jo ennen arvontaa. :) Voisit tehdä lisää tutoriaaleja. Ja jos tiedät jotain hyviä kynsivinkkejä nii voisit niitäki kertoo :D Eli se olisi kai kolme arpaa. :)

Piijuli kirjoitti...

Osallistun uutena lukijana yhdellä arvalla ja lisäarvalla postausehdotuksesta eli
käsinkoristelua lisää ja esim. teemaviikot koristeluun. Lukijat saisi ehdottaa eri teemoja ja sitten niistä valitsisit miellyttävimmät..

pia1972 at jippii.fi

Peppi kirjoitti...

Täällä osallistutaan yhdellä arvalla! Oon uusi lukija ja luen nimellä Peppi :) s-posti: pepppi-@hotmail.com

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun! Oon vanha lukija ja nimimerkki on Lara, mainostan arvontaa blogissa http://larazonee.blogspot.com. Postausehdotuksena sen tarkemmin erittelemättä erilaiset tutorialit ja teemapostaukset. Osallistun neljällä arvalla :)

catwalk@hotmail.fi

Maryah kirjoitti...

Haluaisin muistuttaa että osallistujien tulee olla bloggerin kautta julkisia lukijoita! :)

Tytti kirjoitti...

Osallistun!
Olen julkinen lukija ja mainostin arvontaa blogissani: http://justnailsandtenotherthing.blogspot.com/2011/08/arvonta-nailicious-blogissa.html :)

Näillä saan kaksi arpaa. :)

tyttikankaanpaa@gmail.com

Salla kirjoitti...

osallistun!
olen vanha lukija nimellä sallar-t

eli 2 arpaa :))

sallar-t@hotmail.com

Anni - M kirjoitti...

osalistun :) uusi lukija olen nimella annnuski.


anu.e@windowslive.com

Heidi H kirjoitti...

Osallistun, uusi lukija ja nimellä Heidi :)
Ja postausehdotus: fantasiakynnet

Elikkä mulla kaksi arpaa :)

s-posti: piaff1@luukku.com

h3nna kirjoitti...

Osallistun kolmella (3) arvalla.
Olen lukija sekä olin jo ennen arvontaa.
Ehdotuksena voisi tulla vaikka enemmän tutoja, esimerkiksi koristelusta tai miten jotain tuotetta käytetään..

h3nnna@suomi24.fi

Pinja kirjoitti...

Osallistun tietenkin! sähköposti: pinjaa123@gmail.com

Anonyymi kirjoitti...

osallistun. :D vanha oon ^^ ja pistän sun arvonnan mun blogiin esille viel täs ku postaan seuraavan kerran. mun sähköposti sulla jo onkin. ;) ja postausehdotuksena syyskynnet :D ja ne mitä oot ny viime aikoina teheny!! ;D

montakos arpaa siin ny oli... hmm ainaski 3. :D

Ninja kirjoitti...

Luen nimellä Ninja, ja maili on ninja.narhi@live.com :)

Niniane kirjoitti...

Osallsituisin, Niniane nimellä luen.
charmedtaisan at hotmail.com
Mainostin: http://korkokengiss.blogspot.com/2011/08/inspiraatiota.html
Pidän erityisesti sun tutoriaaleista, joten niitä toivoisin lisää.
Näillä pitäisi saada kolme arpaa. :)

Muffini kirjoitti...

olen julkinen lukijasi muffini ja osallistun kahdella arvalla, eli postaus ehdotukseksi niin jotain eläin kynsiä, jois esim koittas yhdistaa leopardi kuviota tiikeri tipeillä tai vastaavaa : D

minna kirjoitti...

osallistun :)

olen uusi lukija ja lueskelen nimimerkillä MinnaJ. (paitsi tuossa näyttää olevan "joku" :D)

postausehdotukseni olisi, että neuvoisit kynsien huollossa.

ja mainostin täällä: http://www.lily.fi/palsta/wanted-fashion

taisin ansaita kolme arpaa? =)

diupiu-@hotmail.com

Criria kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla =)
(luen nimellä Riikka)

crituk(at)gmail.com

netta kirjoitti...

Osallistun :)
Oon uus lukija, nimimerkki on Nebu ja sähkäri NebuParsahh@hotmail.com
Postausehdotukseen voisin toivoo postaust lempi lakoist ja/tai koristeist =)

Ja 2 arpaa siis ansaitsen.

MiMu kirjoitti...

Uusi lukija täällä. Postausehdotukseks jotain syksyistä (:
miuku-prinsessa@hotmail.com

2 arpaa siis.

Tikaritar kirjoitti...

Heippa, minä osallistun yhteensä neljällä arvalla. Seuraan ja luen nimellä Tikaritar ja olin myös vanha seuraaja. Mainostin blogissani Fab Nails - http://tikaritar.blogspot.com/ - ja ehdotukseni olisi tutori muottien käytöstä geelikynsiä tehdessä. En ole sellaista vielä nähnytkään:)
Sähköpostini on kynsistudiofabnails@gmail.com

baula kirjoitti...

Yhdellä arvalla mukana nimellä baula ja sähköposti on pape84@gmail.com.

eerika kirjoitti...

osallistun myös :)

postausehdotuksena kysymyspostaus. Siis mihin saa laittaa kysymyksiä ja sä vastaat. Taikka sitten kirjottaisit välineistä ja nail art jutuista mitä käytät.

Elikkä kaks arpaa

eerika_92@hotmail.com

Tiia kirjoitti...

Osallistun 1 arvalla.

1plus2on12@gmail.com

ooka kirjoitti...

Osallistun kahdella arvalla.
Luen nimellä ooka,
s.posti on: memories@hotmail.com

Ehdotuksena jokin teemaviikko tms, jossa käytät lakkoja joita et ole käyttänyt pitkiin pitkiin aikoihin :)

Maryah kirjoitti...

Teitä on tähän mennessä osallistunut jo iso määrä, kiva huomata! Voinen jo vihjailla että jatkossa on tulossa lisää arvontoja! :)

Tämä arvontahan on vielä käynnissä vajaan viikon verran! Reippaasti osallistumattomat osallistumaan vain, mitään ei ole menetettävää! :)

anzuanni kirjoitti...

Hei! Olen uusi lukija eli mukana yhden arvan kera, spostini on anni.vuola95@gmail.com :)

Sofia kirjoitti...

Olen uusi lukija ja jonkinlainen "aloittelijan abc kynsien laittoon" olisi hyödyllinen tällaiselle tumpelolle :) Kahdella arvalla mukana. Hyvää syksyä!

vaanaikaa kirjoitti...

Olen uusi julkinen lukijasi(ennen lukenut "salaa") Luen blogiasi nimellä "Vaanaikaa" ..

Tahtoisin postauksen erilaisista kynsiviiloista ja niiden tarkoituksista, oon aivan hukassa kun on lasiviilaa,metalliviilaa jne.. Miten ne eroaa toisistaan :D ?!

2arpaa siis ja s.postini nea16@suomi24.fi

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun. :D Sähköpostini on iida.niku@hotmail.com Olen uusi lukia joten 1 arpa :)

ahle kirjoitti...

Olen virallisesti uusi lukijasi (nimellä ahle, siispä yhden arvan taidan saada heittää upeaan arvontaan.
ahlforsatsuomi24dotfi

Rose kirjoitti...

Osallistun, ihana palkinto!
-Olen uusi julkinen lukija, ja luen nimellä Rose.
-Mainostin arvontaasi blogissani http://rosesnails.blogspot.com/2011/08/nailicious-blogissa-arvonta.html
-Postausehdotuksia
Sähköpostiosoitteeni on: rosesnails@hotmail.fi
Eli yhteensä 3 arpaa :)

Maryah kirjoitti...

Rose:
2 arpaa siis, et laittanut postausehdotusta? :)

Anonyymi kirjoitti...

Osallistun yhdellä arvalla.

Luen nimellä Heidi
heisku@suomi24.fi

Minna kirjoitti...

Kahdella arvalla mukana (mainos blogissani).

tiiti66 kirjoitti...

Yhdellä arvalla mukana, postausehdotuksia en arvaa lähteä tekemään, kun blogimaailman mukavuus on juuri se yllättyvyys, ettei aina osaa aavistaa mistä aiheista niitä postauksia oikein tuleekaan.
Sähköpostiosoitteeni on
teijadotlentoatelisanetdotfi

Roosa kirjoitti...

Pääseekö vielä mukaan? :) Liityin juuri julkiseksi lukijaksi, eli siitä siis yksi arpa. :)

Postausehdotuksia ei erityisemmin ole, kun en blogiin ole vielä täysin tutustunut, mutta vdeot ovat aina kiinnostavaa katseltavaa! :)

Sähköposti: roosa.saarinen@gmail.com
ja nimimerkki on tuo Nail girl.

Sain 2 arpaa.

Anonyymi kirjoitti...

Moi! (:

Liityin juuri lukijaksi erään blogin mainostuksen kautta, joten uusi lukija olen. Luen nimimerkillä Marie. (Hih, olin 100 lukijasi, pyöreitä "täytettiin".)

Postausehdotuksena _videotuto_. Niitä on kiva katella ja voi stopata ja tehdä vaikka ite samalla jos vaan pystyy. (: Ja en ole vielä erityisemmin tutustunut, mutta jos saisi jotain lakkavertailuja, jos ei vielä ole. (:

Sähköposti: Beautiful.darkness@hotmail.com

Ja mainostus osoitteessa http://sweet-things-marie.blogspot.com/

Eli siis 3 arpaa. (:

Laura kirjoitti...

Kai munkin nyt täytyy osallistua vaikka en koskaan mitään voitakaan :D

Olen siis ollut julkinen lukija jo ennen arvontaa nimimerkillä Laura.

Mainostelin täällä: http://lakkausrakkaus.blogspot.com/2011/08/arvontatiedotus-pitkasta-aikaa.html

ja postausehdotuksia.. Eri geelien vertailu kiinnostaisi ainakin mua, mikäli sulla on useammasta geelistä kokemuksia :)

eli neljällä arvalla osallistun!

Fanni kirjoitti...

vielä ehdin onneksi mukaan! :)

-olen siis julkinen lukija
-mainostin kilpailua/blogiasi blogissani http://lovelynails-fanni.blogspot.com/2011/08/jannistysta-peliin.html
-ja postausehdotukseksi haluaisin erikoisia geelikynsivinkkejä ja jänniä koristeluja joista itsekin saisin rakennekynsiin ideoita!

osallistun siiis 3 arvalla ja sähköpostini on: nnannii93@luukku.com ja luen nimellä Fanni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...