tiistai 9. elokuuta 2011

Fimoja ja arvontavoitto!

Nyt minulle kävi se mitä yleensä ei käy. Nimittäin voitto Passion for Nails -blogin arvonnassa osui tähän osoitteeseen. Ihan uskomatonta, piti monta kertaa tarkistaa että olinhan se minä, nimittäin ihan oikeasti, ikinä en voita missään arvonnoissa yms. Mitä nyt joskus kärsivällisyys palkitaan Texas Hold'em:ssa. Pienissä täpinöissäni olen!

Ja pokerista puheenollen, Mirjalta tuli tänään postia.. Oli vallan ihana ja lähetti minulle pelikorttifimoja! Näistä kynnet kunhan tulee sopiva tilanne ja raaskin ne käyttää, ihania!

6 kommenttia:

Hantta kirjoitti...

Vähänkö söpsöjä! En tiennykkää että on myös pelikorttifimoja mutta mä ainakin haluan :)

Muhmu kirjoitti...

voiei miten suloisia fimoja! <3

Ine kirjoitti...

Oi vitsi, rakastan noita fimoja! :D Ja onnea arvonnan voitosta, näinkin sun nimesi siellä (: Kivan palkinnon saat.

Laura kirjoitti...

Onnea voittajalle :)

Maryah kirjoitti...

Kiitos kiitos Ine ja Laura! :) Tuli kyllä täysin yllätyksenä.

Noita fimoja en ollut itse missään nähnytkään aiemmin, kivoja ovat. Vielä kun ne chipit löytyisi jostain! :D

Hantta kirjoitti...

Niitä chippejä ois varmaan helppo tehä itekin!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...